Doświadczenie

Flying Wild Hog

Od kwietnia 2009 roku jestem dyrektorem we Flying Wild Hog, warszawskim studio produkującym gry komputerowe. Do moich obowiązków należy szeroko rozumiane zarządzanie studiem oraz projektami.

Przy grach Hard Reset, Shadow Warrior i Shadow Warrior 2 pełniłem rolę dyrektora kreatywnego, dyrektora projektu oraz programisty gameplay.

CD Projekt Red

Od grudnia 2008 do kwietnia 2009 pracowałem na stanowisku programisty narzędzi w studio CD Projekt Red.

Scott Tiger

W firmie Scott Tiger S.A. pracowałem od czerwca 2002 do grudnia 2008 roku. Wspólnie z kilkuosobowym zespołem, którym miałem przyjemność kierować, zaprojektowaliśmy oraz wytworzyliśmy kilka systemów, przy pomocy których kilkadziesiąt osób w naszej firmie wdraża rozwiązania dla klientów.

Umiejętności

Produkcją gier:

zarządzanie zespołem i produkcją
creative direction
projektowanie rozgrywki
programowanie rozgrywki
programowanie UI

Języki programowania i technologie:

C / C++
LUA / Squirrel
PHP 4/5
Javascript
HTML
SQL
CSS

Narzędzia:

Visual Studio
Perforce / CVS / SVN
Mantis / Trac / Bugzilla
gcc / g++
bison / flex
Git

Pozostałe:

język angielski
prawo jazdy kategorii B

Edukacja

1998-2003 Studia dzienne na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, specjalność Inżynieria Oprogramowania i Systemy Informacyjne, obrona pracy magisterskiej w roku 2007
2000-2001 Studia dzienne na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek Filozofia, studia przerwane po pierwszym roku
1994-1998 Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Gostyninie, profil matematyczno-informatyczny